Idag är det typ... Vår! :D

Idag känns det verkligen som vår och är det så här fint väder i helgen så ska jag tvätta min cykel, wohooo :P Idag är det en otroligt krävande dag... NOT! Klockan tre ska vi befinna oss vid Moskén i Stockholm för ett studiebesök på en timme och efter det så ska min grupp som jobbar med krishantering inom islam få en privat intervju med någon där. Sen är det slut! Det negativa med dagen är väl att jag har blivit snorig nu också... Jag som är förkyld max en gång per halvår har nu blivit förkyld två gånger på mindre än en månad... suck. Okej, det finns en negativ sak till med dagen och det är att det är skolans talangtävling "Nackas got talent" idag men den missar vi för att vi måste till moskén :( Det som hade varit så roligt att se, men jag får hoppas de släpper den på DVD ^^

Tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0