Hmmmmm...

Nyss hörde jag ett konstigt ljud från köket. Jag gick dit och kollade och upptäkte att från en liten springa i taket droppade det vatten... Om jag inte har helt fel så tror jag inte att det är en bra sak... Det blir något för pappa att kolla upp när han kommer hem. Jag har i alla fall ställt ut en hink omtänksam som jag är.

Dropp... Dropp...


Uppdatering kl 20.00:

Pappa kom hem för ungefär en timme sen. Han har redan hunnit släpa över grannen för att kolla på "droppet", ringt försäkringsbolaget och sprungit runt och letat fel i hela huset :P Jag hoppas bara han börjar med maten snart, eller jag kanske ska ta och hjälpa till :P Jaja, nu kokar vattnet i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0