Godis ska vara färgglatt, surt och gratis.

Nu sitter jag här med den största kopp te jag kunde hitta och ett par rostade mackor som en äkta engelsman^^ Jag hoppas väl på att min blandning av Earl gray green och lapsang te ska göra susen mot min hals som jag börjar bli lagom trött på vid det här laget.

Random shit nr 1: Idag åt jag laktris och det är inte gott det. Jenny hade tagit med sig godis som gjorde att vi båda klarade av mattelektionen i slutet av dagen förvånansvärt bra. Dock va hälften av godiset laktris men jag tänkte att jag skulle smaka lite för att se om jag ändrat uppfattning. Åt två på rad och sen var det bara att proppa i sig annat färgglatt godis för att dölja smaken, för gott var det inte :P

Random shit nr 2: Ikväll börjar LOST på riktigt :D

Random shit nr 3: Nyss fick jag för mig att det var måndag, men nu kom jag på att det är tisdag ;)

Kommentarer
Postat av: Paula

hihi jaa nu fattar ja random nr 4 XD

2009-03-17 @ 21:49:30
URL: http://sinkkos.blogspot.com
Postat av: Ludde

there is no nr 4! :D

2009-03-18 @ 10:25:12
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0