Frisk! Eller jag trodde i alla fall det :(

Okej... Jag vakade upp i morse och mådde bra. Fast under dagen så kröp det där tunga, molande huvudet fram igen och just nu känns det ungefär som om mitt huvud värger 10 kg för mycket. Det är okej att vara förkyld men det här är värre, jag blir bara trött och orkar inte plugga. Något som jag verkligen måste göra :S Inga roliga inlägg jag skriver nu inte, men det är svårt att tänka med mitt huvud just nu...

Kan ju säga att skoldagen avslutades intressant och roligt i alla fall med en 90 minuters föreläsning om sex och samlevnad :P Den var faktiskt riktigt bra :) (titta en glad smiley avslutar inlägget, då måste jag ju ha lyckats tänka lite positivt med mitt huvud :) Där kom en till av bara farten :O :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0