Ett inlägg till mig och kanske dig

Okej... Egentligen är jag lite emot att lägga upp en massa låtar från youtube eller sångtexter på låtar som jag älskar för att jag vet att även om låtarna betyder mycket för mig så betyder de oftast ingenting för de som läser. Det resulterar bara i tråkiga inlägg som ingen annan än bara jag bryr mig om. Men nu skiter jag i det för nu ska det bli mer Tommy Emmanuel åt folket!!!

Gå på toaletten, släck lampan, tänd doftljusen, såg åt syskonen att hålla käften (jo ni får faktiskt göra det nu), lägg er på sängen, koppla bort allt som har med stress att göra, tryck på play och blunda!


Kommentarer
Postat av: Chrish

MAN MÅSTE ÄLSKA HONOM OCH HANS MUSIK! :D <3

2009-03-15 @ 23:39:27
URL: http://justchrish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0