En helt ny karriär III

Ikväll hända något stort :O (inte bara att färjestad vann) Nej, utan jag har nu blivit kallad för bloggdesigner :P Ryktet har spridit sig inom min klass att jag tycker om att leka med photoshop och är villig att fräsha upp folks bloggar med en snyggare header. Så först var det en till mig själv, sen fick Ludde en ny och ikväll invigdes Paulas nya header :P Jag gör det nästan helt gratis också, bara man ger mig cred i ett blogginlägg och länkar till mig :P Så nu är ju frågan:

Känner du dig lite nedstämd? Du kanske känner att livet inte är lika glatt som det var den dagen då du skapade din blogg? Har du liksom bleknat och tynat bort i en värld av stockholmsvita väggar? Sängen är obäddad men du orkar inte bädda den eftersom du vet att att du snart ska sova och stöka till den igen... Ögonen värker när du stirrar in i det hypnotiska ljuset från din datorskärm. Bloggen säger varken hej eller hejdå, den bara grymtar och tittar bort. Jag vet att det är exakt så här du känner dig.

Då har jag lösningen! Tomas Design presenterar "Headers åt folket -  När du var nära att trycka på delete" Skaffa en ny header idag, stör Tomas i all läxläsning och gör världen till en lite gladare och vackrare plats!


Jag är trött och förkyld, flum-varning förekommer i inlägget. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! fan va du e klockren tomas!

Kan lita på att om jag en dag få för mig att skaffa blogg så anlitar jag dig för headern ;D

hahahah! Hare bäst!

2009-03-20 @ 11:36:35
Postat av: Tomas

Jag kommer gladeligen vänta på den dagen! :)

2009-03-20 @ 12:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0