Visdomständer, utrymningslarm och inga bilder.

MItt tandläkar besök idag blev mer händelserikt än jag hade väntat mig. Tror aldrig de ska säga något eftersom det inte brukar va något allvarligt eller för att jag är så van att komma dit på grund av att min mamma jobbar där. Men idag så började dem prata en massa om en av mina visdomständer som tydligen är på väg upp helt snett. Det är ganska vanligt tydligen men ändå, nu måste jag operera bort den senare i år för att den kommer störa min andra tänder annars. Bara jag hinner göra det i år för annars måste jag betala för det.

När jag var klar där så gick jag till gymmet där det också hände mycket speciella saker. När jag höll på att byta om till mina träningskläder gick utrymninglarmet... Det tjöt och sen var det någon inspelad röst som sa åt oss vad vi skulle göra. Så det var bara för alla att gå ut, eller vi ställde oss bland skorna för det va ingen som riktigt ville gå ut :P Efter en stund kom det fram att det var någon lite unge på skolan som ligger i samma byggnad som hade tryckt på brandknappen. Så vi fick gå in igen även om larmet fortfarande gick. Lätt hjärnskadad efter att ha hört den där signalen i ca en halvtimme slutade den äntligen.

Efter gymmet träffade jag John. Vi gjorde väl inget speciellt direkt. Bara tog det lugnt här hemma.

Nu tittar jag på fotbollen även om jag egentligen inte är intresserad. Men vi leder ju med  4 - 0 så det gör väl det lite roligare :) Funderar på om jag ska testa lägga in bilder från min nya kamera i datorn nu.

Det blev en bra dag tillslut trots det gråa vädret. Eller i alla fall en händelserik dag^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0