Till Göteborg!

Imorgon bär det av till Göteborg! Jag och Tomas ska och hälsa på vår kompis Gustav från vår språkresa för två år sedan. Jag har aldrig varit i Göteborg, eller jo en gång men det var bara för att ta en båt över till Danmark. Så jag har aldrig sett själva kärnan av Göteborg. Eller för den delen varit på Liseberg. Men från och med imorgon är det slut på det. För imorgon så kommer det bli en heldag på Liseberg. Jag kan nog jämföras med en 5:åring just nu, sitter här helt överlycklig över att jag äntligen ska få gå på Liseberg :D

På torsdag kommer vi antagligen gå runt och leka turister i staden, tur att vi har en äkta göteborgare som kan guida oss hela dagen. på fredag åker vi hem igen. Men jag kommer ha med datorn och förhoppnigsvis så har Gustav Internet hemma hos sig så jag kan skicka en uppdatering.

Det känns nödvändigt att tillägga att jag måste gå upp klockan fem imorgon för att hinna med tåget som går klockan 07.07 från centralen. Så skicka mig en tanke i sömnen ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Och vet du när jag måste gå upp på fredag? NEJ det vet du inte.. och jag vet inte heller.. men jag vet att jag och pappa ska hämta upp sandra halv 5 i trollbäcken! INTE KUL!

2009-06-16 @ 22:39:53
URL: http://jennystefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0