Student!

I tisdags tog jag studenten och fyfan vad jag är bra! Och fyfan vad kul det va! Det hände så mycket den dagen att det har behövts ett par dagar för att samla sig till ett blogginlägg.

Vet fortfarande knappt vad jag ska skriva... Dagarna efter nu tror jag att jag har känt alla känslor i världen samtidigt och kanske är det just därför jag vaknar så tidigt på morgonen och inte kan sova.

Bäst under dagen var i alla fall... Nej allt var nog bäst, förutom slutskivan som jag önskade jag hade genomfört på ett bättre sätt... Där lärde jag mig läxan om att spåra lagom, något som jag lovar att jag ska göra resten av mitt liv. Men champangefrukosten, träffas i skolan, utspringet, åka flak, min mottagning var helt suveräna! Skulle gärna göra om hela dagen, för kul var det.

Kommentarer
Postat av: Paula

"Skulle gärna göra om hela dagen, för kul var det."



jag skulle göra om den varje dag. helt underbart!

2009-06-05 @ 10:31:59
URL: http://www.sinkkos.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag oxå!

Har gått å tänkt senaste dagarna "jag vill ta studenten igen..." de gick så fort!!

2009-06-07 @ 22:19:55
Postat av: Ludde

jag vill också ta studenten igen!!

2009-06-08 @ 22:49:22
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0