Kroatien



Nu åker jag till Kroatien i en vecka. Klockan 17.30 lyfter planet från Arlanda för att ta oss mot Makarska i Kroatien. Tyvärr känner jag mig lite rädd för hur vädret kommer att bli eftersom det rent ut sagt ser förjävligt ut på alla väderprognoser... Så vi får se hur mycket sol och bad det blir. Men jag håller verkligen tummarna för att det inte stämmer och att det blir en del sol i alla fall. Jag känner att jag verkligen behöver det. Har sett fram emot den här veckan och vill verkligen att den ska bli bra. Om det regnar och är skit kommer jag bara bli deprimerad och det har jag verkligen ingen lust med. Men jag lovar att jag ska försöka göra resan så bra som möjligt vilket väder det än blir.

Ha det bra så hörs vi igen den 28 juni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0