Sagan om ringen marathon :D

Ikväll ska två Sagan om ringen nördar vid namn Jenny och Tomas ha filmmarathon :) Det var först idag det slog mig att om man tittar på alla filmer i sträck utan paus blir det 9h och 20min film... Jag skulle gissa att det blir mer en tävling i vem som lyckas hålla sig vaken längst, än om vi orkar titta på alla eller ej. Det kan som sagt inte vara så nyttigt... men väldigt kul :D



Orkade inte leta upp en bättre bild. Men den här var avlång så det fick bli den. Tar inte upp så mycket plats då.
Ja ni fattar.

Kommentarer
Postat av: celineee ♥

Åhhh dom filmerna är så bra!!!! :D<3

Favofilmerna i hela världen! :D<3



Svar: Tack så mycket Tomas :]

Hon orkar inte fixa med det justnu men om du ber riktigt snällt så skulle du nog få fixa den åt henne ;]

2009-06-07 @ 23:00:07
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: Ludde

haha har en känsla av att jag inspirerade er lite med mitt tuffa intro till NB filmen? ;)

2009-06-08 @ 07:56:09
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0