Filmtajm: Skatemovie



En gång i tiden skejtade jag... Jag blev aldrig bra men det hindrade inte mig och min kompis John för att göra en skejtfilm för länge, länge sedan. Skulle gissa att jag kanske gick i 7:an när den här spelades in, vilket betyder år 2003/2004 kanske. Det var ett tag sen kan man i alla fall säga. Nu, 6 år senare är det äntligen världspremiär.

Röda mattan är framme, popcornen är poppade och journalisterna är på plats.
Varsågoda!

Frågor och kommentarer ni slipper ställa:

Varför har ni cykelhjälmar på huvudet?
- Du kanske inte vet om det... Men just då var det faktiskt det hetaste modet från Paris. Tyvärr han det aldrig riktigt komma till Sverige. Men vi fattade det.

Känner ni han Tony Hawk?
- Ja vi är tighta homies på facebook. Puffar varandra dagligen.

Vad heter låten?
- Cyclone - Dub Pistols

Hur lärde du dig åka skateboard?
- Jag spelade TV-spelet.

All makt åt Tengil!
- Ooooooookejjjjjj?!?!?!?

Var ni sponsrade, och i så fall, utav vilka?
- Mmmm... Kaffefilter AB gav oss hur mycket kaffefilter vi ville.

Vadå... Tyckte ni om kaffe?
- Nej.

Shit vilka tuffa skejtspots ni har hittat, var kan jag hitta dem?
- I Sveriges tuffaste förort... Orminge.

Vem var din skejtförebild?
- Rodney Mullen var grym!

Fan ni suger!!!
- Se upp så jag inte slänger PQ-formeln i skallen på dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni klara ju en kickflipp!

2009-06-15 @ 22:59:40
Postat av: celineee ♥

hahah "All makt åt tengil" xD

2009-06-16 @ 16:10:30
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0