Ett presentkort laddat med mycket bio

Jag tittade igenom min hög med studenpresenter nyss, har inte gjort det riktigt noga sen studenten. Den har blivit liggande på ett bord brevid soffan hela veckan. Hade nästan glömt bort vad jag hade fått. Bland alla gratulations kort och papper hittade jag SF-presentkortet jag hade fått av min morbror. Det roliga var att han inte hade skrivit någonstans hur mycket det var laddat med. Så det blev en lite positiv överraskning när jag går in på nätet och kollar upp saldot. Nu har jag råd med att gå på ungefär sisådär 10 biofilmer. Får hoppas det blir en riktigt regnig sommar då :O

Bio någon?

Kommentarer
Postat av: celineee ♥

JA kan gå på bio med dej! xD

2009-06-11 @ 18:37:56
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0