En sista dag i skolan

Idag var jag och hämtade ut mina betyg i skolan, det var antagligen sista gången jag var i Nacka Gymnasium på ett väldigt bra tag. Eller jag kanske kommer tillbaka när jag ska göra högskoleprovet någon gång. Det var lite sorgligt men också skönt. Jag är jättenöjd med betygen. Vilket känns skönt, jag känner att jag har gjort mitt bästa under de här tre åren.
Efter att jag hade hämtat ut betygen gick jag till Aulan för att hjälpa Ensemble A under sommaravslutningen för ettorna och tvåorna. Det behövdes en till gitarr i låten Comfortably Numb av Pink Floyd, så då fick jag hjälpa till. Men det var riktigt kul och ett bra avslut innan jag lämnade skolan. Sista gången vi spelade den blev det riktigt bra.

Nu är jag hemma och ser precis hur himlen blir lite ljusare efter ett otroligt regnande den senaste timmen. Senare ska jag iväg och kolla på när bror min spelar samba musik med hans trumgäng, och ikväll blir det återigen NB3 nostalgi, den äkta den här gången :)



En magisk låt enligt mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0