Nisse

Det var visst kul att blogga märkte jag ^^ Nu dånar åskan utanför fönstret så det passar väl ganska bra att jag sitter här och bloggar lute mer då.

Det är kul att fota. Men jag har varit på gotland så många gånger att jag redan har fotat allt som går att fota... typ. Men nu när jag har ny kamera fick jag hitta på nåt att fota. Det fick bli min systerson Nils. Han fyllde ett år den 1 juli och som present bestämde hans snälla morbron Tomas att sätta kameran framför han och fota utav bara den. Det tyckte jag i alla fall var kul :P

Så nu mina damer och herrar. The one and only... Nisse









Kommentarer
Postat av: Sandra

Gull-unge! xD

2009-07-20 @ 22:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0