Igår

Uppdateringen igår på bloggenblev ju ingen höjdare. Men jag gjorde saker hela dagen. Det skulle handlas och sen skulle jag hinna spela tennis mitt på dagen med Tomas och co. Hade inte spelat tennis på över ett år innan dess så det var riktigt kul. Efter det skulle jag hem och fixa lite innan Stefan, Paula, Jossan och Ludde skulle dyka upp. Under grillningen fick vi även besök av en till gäst. MIn granne Filip på 6 och ett halvt år :P Han verkade verkligen trivas för han hade inga planer på att gå där ifrån. Efter det drog vi in till Baba. Det blev en ganska så lugn kväll eftersom många skulle jobba dagen efter. Förutom Paula då som tyckte om att dricka massa vin :P Men det var en riktigt trevlig kväll :)

Bilder från gårdagen


De fyra vännerna och Filip


"


Yaaaaaayyy! Och ja... Filip fick också en smoothie. Stefan sa dock att han hade gjort den
alkoholfri. Det hoppas jag också för annars kanske jag får besök av
en arg granne idag.


Ludde vet hur man blåser bubblor. Ett av alla hans partytrick.


Det som är det viktiga med den här bilden är att det finns en potatiskrokett kvar :P  Den ser
så ensam ut. Man blir nästan lite ledsen. Hoppas den blev uppäten.

Kommentarer
Postat av: paula

jag åt upp potatiskroketten!



o ja... ja drack väl upp vinet också

mindre lyckat. Men trevlig kväll fram tills dess :)

2009-07-23 @ 11:19:43
URL: http://sinkkos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0