Gotland

Imorgon åker jag bort igen och en här gången bär det av till Gotland :) Det är alltid skönt att åka till Gotland, då är det verkligen sommar. Vi brukar åka dit varje sommar i ca 2-3 veckor och träffa vänner och släkt. Så imorgon klockan 07.30 går båten från Nynäshamn. Jag vet inte exakt hur länge jag kommer att stanna. Men jag skulle gissa att jag kommer hem den 23:e juli. Men jag har inte bokat hemresan än. Men jag vill hinna hem än stund innan jag ska in i lumpen den 27:e så jag hinner träffa kompisar och varva ner lite.

Eftersom min sommar är ganska kort på grund av lumpen så har jag känt att jag inte skulle vilja va borta allt för mycket. 2 veckor på Gotland tyckte jag nästan var för mycket. Men det ska faktiskt bli väldigt skönt att komma iväg nu. Det finns inga krav när man är där utan man kan bara koppla av, inte behöva tänka på en massa saker eller känna att det finns saker som man måste göra.

Om det blir något bloggande där ifrån kan jag inte lova. I stugorna där vi bor finns det inte och vi har inget trådlöst. Men kanska hinner jag låna en dator någongång hemma hos någon eller hitta ett öppet nätverk någonstans. Förra sommaren hittade vi ett sådant mitt ute på gräsmattan ^^ Det fungerade inte inne i huset men gick man ut på en speciell plats på gräsmattan fick den kontakt. Så där satt vi och kollade på Kenny Starfighter klipp på Youtube minns jag :P Sen ska jag ju ha blogglust också. Men bloggar jag så bloggar jag... Och gör jag det inte så gör jag det inte. I så fall hörs vi igen senare.

Hejsvejs lingonfejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0