Dagens

Dagens film: Public Enemies med Johnny Depp i huvudrollen. Stefan och jag såg den i Sickla. Den var bra och spännande. Inte mer, inte mindre. PANG PANG!

Dagens 12-åring: Den lilla killen som hamnade bakom mig i löparspåret idag och tvingade mig att hålla uppe tempot. Man kan ju inte bli omsprungen av en sån liten plutt. Speciellt inte om man ska börja lumpen på måndag. Fast han lyckades ändå hela tiden ligga 5 meter bakom mig. Jag skyller på att han var fotbollsspelare. För är man det så är det fusk. Jag har aldrig varit någon sådan. Fast han la av precis innan mördarbacken den fegisen! Ha! Den tog jag allt!

Dagens mördare: Mördarbacken. Den äkta. Inte den som ligger utanför Nacka Gymnasium. Det är mördarbacken nr 2.

Dagens känsla: Att det inte känns som lördag. Blev förvånad när jag såg en massa människor gå festklädda mot bussarna. Sen kom jag på att det var lördag. Det känns mer som dagen för dagen före lumpen dagen för mig.

Dagens middag: Apelsin MER, sura bilar och en toblerone.

Dagen poet: Carl-Einar Häckner "Till er som mår dålig... Gör inte det"

Dagens Carl-Einar Häckner:



Dagens skratt: HAHHAHAHA :D

Kommentarer
Postat av: ludde

uhm. såg ni den i sickla kl 21.15 påpremiärdagen?

jag sg den med malin då...ofta vi inte såg varandra :P

själv tyckte jag den sög :d

2009-07-30 @ 15:43:18
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0