Dagens Outfit



Jag har kommit fram till att om man vill ha en populär blogg så får den gärna gå under en kategori eller två. Som t.ex. modeblogg, receptblogg, fotoblogg eller "jag är besatt av twilight" blogg. Så nu ska jag göra så min blogg i alla fall kan klassa som en modeblogg ^^

Dagens Outfit lyder: Militärkängor modell 90

Okej... Kanske inte helt seriöst men idag har jag faktiskt gått en riktigt långpromenad med dessa kängor. Det bästa är att jag inte fick ett enda skoskav. Meningen är att jag ska försöka gå in dem lite innan lumpen drar igång.
Det är väl inte världens skönaste skor men jag tror inte tygskor skulle platsa så bra mitt ute på en lerig åker någonstans. Men visst går det.
Jag ska tydligen använda skoputs på dem efter varje gång dem har använts. Får se om jag orkar träna på det imorgon ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0