Luckor

Jag tror jag har lagt ner min julkalender... Eller? Jo det har jag, jag glömde bort den. Den är bortglömd.

På tal om julkalendrar så tror jag det här är första året som jag inte har en enda julkalender att öppna. När jag var barn var det flera stycken. Det var den vanliga TV och Radio kalendern, en chokladkalender, Kalle Anka, Bamse och några reklam kalendrar. Det fanns säkert fler. Förra året hade jag bara en chokladkalender och i år har jag ingen. Jag kan inte säga att jag sörjer dom där chokladbitarna som nog mest består av rester som har hamnat på golvet, och sen skrapats upp och tryckts ner i små former för att få dom att åtminstonde se lite roliga ut.

Kommentarer
Postat av: Sandra

måste säga att ja inte heller jag någon kalender å jag kom på det idag. å ja måste hålla med, saknar den inte ;)

oj oj! håller vi kanske på att bli vuxna :S

2009-12-08 @ 10:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0