God Jul

 

Min första present idag har jag fått av min bokhylla, eller av mitt dåliga minne. Det beror på hur man ser det. Jag skulle städa lite bland alla gamla studentkort som låg kvar där, gissa om jag inte hittade totalt 1500 kr som jag hade glömt bort (!!!) i olika kuvert. I ett helt halvår har dom legat där, haha. Den var en bra dag att hitta dom på tycker jag. En liten extra present.

 

Idag är planen att efter Kalle Anka åka till min faster för att äta middag och öppna presenter med släkten. Det brukar betyda att vi börjar öppna presenterna runt åtta tiden och håller på i några timmar. Det går an idag men när jag var liten var det en förjävlig väntan på dom där presenterna.

 

GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0