Det här inlägget handlar inte om en höna


Min blogg ba: Toooomas jag vill ha bild!
Jag ba: OK


Jag tycker att jag är ganska bra på att planera, ändå så ger jag mig ut lördagen innan julafton för att köpa presenter, utan någon riktigt bra koll på vad det egentligen är jag ska köpa. Men idag lyckades jag och Calle från gotland faktiskt hitta presenter. Jag lyckades till och med köpa allt, det känns skönt. Det var bara inne på Åhlens skivavdelning som mitt huvud började snurra av allt folk, så där blev det inget långt besök.

Ikväll ska vi iväg på någon KTH fest. Vet inte riktigt vad som väntar men det lär bli kul.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oootydlig som i vad? :O Jaja jag ar hemma nu sa nu ska du svara pa en fraga: Vad har du kommit fram till iom din framtid?

2009-12-19 @ 19:01:22
URL: http://jennystefan.blogg.se/
Postat av: ludde

Knappast slumpen att du valde en så vacker bild!

2009-12-21 @ 13:55:05
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0