Söndag 30.08.09

Godmorgon!

Igår var jag, Mattias, Magnus och Tomas på söder. Vi började med att äta oss tjocka på Pizza Hut för att sedan gå och se Inglourious Basterds på bio. En sak är säker och det är att det finns bara en människa som kan göra en sådan film och det är Quentin Tarantino. Den var riktigt bra, ganska sjuk men med en massa humor. Att se Brad Pitt som en nazi-jagande redneck gör jag gärna igen.

Det hände ju även något annat stort innan bion. Vem hänger på Coop Extra Medborgarplatsen om inte Johan Palm plus flickvänn :P Jag ville nästan bara lägga mig ner på marken och skrika. Nästan ^^


Kommentarer
Postat av: jossan

HAHA jag såg johan palm vid medis förra veckan, blev helt starstruck haha :)

2009-08-30 @ 14:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0