Sovdags i Enköping

Egentligen borde jag ha sovit för en timme sen. Men så blev det inte. Jag och Calle invigde Scrubs boxen med att titta på de två första avsnitten. Nu var jag tvungen att se så mitt Internet fungerade. Vilket den gör mycket bra :) Men nu är det läggdags. Klockan står på 05.30 imorgon. Logement 10:s lag säger att vi ska va klara för städning klockan 06.10. Det brukar ju gå sådär för vissa ^^ Men som tur är ser dagen ut att bli ganska lugn imorgon. Genomgång hela förmiddagen och det ser även ut som att vi kommer få sluta efter middagen. Hoppas hoppas.

Nu ska jag bara hitta öronpropparna innan jag somnar.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: paula

åhå bloggning direkt från lumpen!

gillas

2009-08-31 @ 14:16:09
URL: http://sinkkos.blogspot.com
Postat av: Ludde

puffa mig på Facebook om det blir krig.

2009-08-31 @ 16:41:55
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/
Postat av: jossan

haha älska kommentaren ludde!! (puffa mig med i så fall tomas)

2009-09-02 @ 22:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0