Nattematte



Jag har kommit fram till ett par saker i natt. Det första är att det inte finns någon logik i de olika abonemangen som erbjuds när det gäller mobilt bredband. Eller har jag bara uppfattat allt fel? Jag har suttit och räknat fram och tillbaka på vad jag tjänar mest på. 12 månader? 24 månader? Midi? Maxi? Just nu verkar ju Maxi 12 månader vara det bästa. För väljer jag det billigare alternativet tjänar jag bara ca 400 kr. Om jag förstår Tele 2 rätt så kommer det bli jättedyrt om jag väljer 24 månader... Jag är i alla fall redo för att ha ett korsförhör med någon stackars försäljaren jag tänker attackera imorgon. Det ska inte gå att lura mig nu.

Den andra saken jag har kommit fram till är att pappa bara har lila papper.

Just det jag har ju varit på bio också. Men det bloggar jag om imorgon.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0