Mitt hem är där jag lägger min gitarr

Fem veckor har gått och det är lika bra att göra Enköping till mitt andra hem. Men då krävs vissa saker. Frågan är bara hur jag hade tänkt att hinna med allt...

 

1. Gitarren har redan hängt med hela förra veckan. Ett måste helt enkelt. Lite trängre i skåpet är det negativa.

 

2. Min dator. Say no more.

 

3. Idag har jag köpt ett mobilt Internet. Nu kommer jag kunna blogga och ha koll på allt som händer :D Slipper jag sitta där helt isolerad och undra om någon har puffat mig på facebook idag.

 

4. En sån där iPod.

 

5. Har köpt en ny bok också. Har äntligen bestämt mig för att nu ska jag läsa ut alla tre Sagan om Ringen böckerna (eller Ringarnas Herre som den heter i den ny översatta versionen) Har redan läst den första boken för många, många år sedan. Men nu börjar jag om på nytt.

 

6. En klocka har jag också köpt. 199 kr på teknikmagasinet. Har aldrig varit en klock-människa. Men det är väldigt använbart i lumpen när befälen står och säger "Tid för detta... 4 minuter". Jag får helt enkelt ta och vänja mig vid den.

 

7. Scrubs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0