I Hate Mondays

Måndagar är alltid värst. Idag har det varit en sån där jobbig måndag. Vi har inte gjort några jobbiga saker direkt, bara haft olika föreläsningar och börjat med lite sjukvårdsutbildning. Vilket jag tycker är intressant. Men ibland får jag bara känslan av vad fan jag har gett mig in på. Jag har nog inte vant mig ännu vid allt ännu. Det är så intensivt allting och det är nästan aldrig man får en stund för sig själv eller lite egen fritid. Nu ska jag ju vara här i nästan två veckor igen och det bidrar väl lite. Fast vi kommer få åka hem redan klockan 09.30 torsdagen den 10 september. Så då blir det ju nästan en långhelg :) Jag har också varit otroligt trött hela dagen och skulle lätt kunna somna redan nu. Men lite till får jag hålla mig vaken.

Det är bara att hoppas på att jag vaknar upp med ett positivare humör imorgon. Jag har ju som sagt velat fram och tillbaka om lumpen men nu har jag bestämt mig för att jag ska klara av det. Jag får helt enkelt räkna med att ibland kommer det dagar då det känns tuffare. Men jag skulle ju inte göra nåt annat vettigt om jag var hemma heller.

Det här blev ju inget positivt inlägg :P
Jaja, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0