Vårfnatt

Idag har nog varit en av de konstigaste dagarna på länge, men på ett positivt sätt :) Efter att jag blev klar med projektarbetet imorse åkta jag in till skolan och solen sken och det var riktigt varmt och skönt. Väl framme i skolan, eller rättare sagt i D-huset var det lite små kaos med en massa elever som skulle skriva ut 90 sidor papper, alla skulle lämna in sina projektarbeten mm. Men det som var så konstigt var att alla var jätteglada, lärarna bara gick omkring där och skojja med allt och alla. Eleverna var allmänt flummiga :P Lättade över att projektarbetet var klart, att det snart skulle bli påsklov och att alla hade fått vårfnatt är väl anledningarna till den här meningslösa dagen blev väldigt kul^^ Efter skolan åkte jag, Ludde, Sara 18-år, Anna och Mattias på en liten roadtrip till Donken för att äta glass och sitta i solen :D

Nu håller jag på med att packa, imorgon bär det ju av till Arosa :D Senste rapporten var tydligen att det hade varit 20 grader i backen :P Så vi kanske får vänta oss sorbé snö, men snö finns det så det räcker och blir över :) Shit, Ludde och jag har balkong på vårat rum :) Haha snart är vi där!

Kommentarer
Postat av: Ludde

King of the castle, i have a balcony king of the castle.

2009-04-03 @ 20:17:36
URL: http://kasperochkompani.blogg.se/
Postat av: Paula

Vadå, Jossan och jag var väl väldigt allvarliga i vårt lilla rum? (A) haha



"Skyll inte på hugo, skääälll inte på huuuuuuuuuuugo"

2009-04-03 @ 21:08:03
URL: http://sinkkos.blogspot.com
Postat av: Tomas

Haha mjooo :P

2009-04-03 @ 22:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0