Värme

Idag gick jag i bara T-shirt och jeans till skolan, det var skönt :) Efter skolan åkte jag in till stan för att sköpa lite saker, bland annat lite gitarr prylar. Jag var inte direkt ensam med att åka in till stan heller, det var folk överallt. Fler verkar ju ha upptäckt att det har varit väldigt skönt väder idag :P Några som däremot inte verkar ha upptäckt det är busschauförerna. 2 av 3 bussfärder idag var så varma att jag höll på att få värmeslag där inne. Måste helt ha missat att stänga av värmen och byta till kyla i fläktarna istället. Det blev inte bättre av att jag blev lurad att ta 71:an till slussen, den tog ju alla omvägar som går att hitta på vägen dit :P

Sverige är ganska kul på det sättet att på vintrarna vill man inget hellre än att få komma in i en buss och värma sig. På sommrarna vill man inget hellre än att komma ut från varma, äckliga bussar. Kan inte va så många länder där man faktiskt har ett sådant växlande klimat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0