Social vid datorn

"Run, run run! They are coming after me! Run, run run!"

Nej ni kan vara lugna, jag är inte jagad ev ett gäng galna zombies. Däremot är min lillebror Jim det, i alla fall i datorvärlden. Jag börjar bli lite rädd att han har börjat sjunka för långt ner i datorspelsträsket. Det är i alla fall vardags mat att höra helt random meningar och skrik komma ut från hans rum. Till och med när klockan är så här mycket. Jag skulle nog kunna fylla en bok med allt som hörs från hans rum. Man kan ju se det positivt och säga att han är ju social med sina spel kompisar i alla fall :P

Jag brukar skrika tillbaka ibland på skoj, då tittar han bara på mig som om jag vore dum i huvudet.



Jim: "Get away, are you kidding me, what the fuck hehehe"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0