Kulturkrock = Succé

Godmorgon! Jag är uppe och är pigg och glad för att det är fredag^^ Lykades också komma i säng hyffsad tid igår. Jag och mamma har suttit och löst korsord vid frukosten :P Jag kan väl säga att jag inte är den bästa på det, men jag kan ju hjälpa henne när det kommer lite natur/nörd frågor ibland^^

Jag upptäckte en rolig sak precis! Veckans tv-bilaga hade kommit med DN idag och på framsidan är det Filip och Fredrik. Äntligen börjar deras nya talkshow från New York :D Det som är ännu roligare är att de första gästerna är Jonas Gardell och Marilyn Manson!!! :O Fattarni vilken krock det kommer att bli :P Svensk, sprallig ståup komiker mot en amerikansk hårdrockare. Jag tycker om både Gardell och Manson på sina olika sätt, och det är ganska coolt att de har fått dit Manson till programmet. Kan det bli annat än en succé?



Söndagsparty med Filip och Fredrik
Söndag Kanal 5 21.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0