We will rock you

Cafékonsert: Avklarad :)
Projektarbete: Pågår :@
Skiva: Närmar sig :O

Ja ikväll blir det alltså årets första skiva för mig på Helens Krog. Temat är Rock. Jag som inte har tänkt och planerat  vad jag ska ha på mig har precis rotat igenom garderoben efter något som skulle kunna passa temat. Jag äger ju inte ens något med nitar. Fast alla kommer ju ha klätt ut sig med nitar och se ut som kizz typ :P Så jag fick värsta idén. Jag testade lite kläder och plötsligt såg jag ut som Freddie Mercury, han måste ju vara den coolaste personen i hela rockhistorien. Queen har ju i alla fall gjort några av världens lätt bästa låtar. Tyvärr så saknar jag svart hår och mustach :P Men det ska nog gå.
Nu har jag ju bloggat om det så nu får det väl bli så!

Haha han är faktiskt väldigt cool :P



Antagligen ett av världens bästa liveframträdanden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0