Pyroman

Det är inte varje dag som man får sätta eld på kläder, men idag så fick jag faktiskt det :P Lite i alla fall ^^ På onsdag är det som sagt skivdags för kära NB3. Då kommer telefonerna gå varma inne hos larmcentralen för DET BRINNER PÅ HEMMET den dagen. Jag som ska komma utklädd till bränd gubbe hade idag lite kul efter skolan med att riva sönder en gammal skjorta, för att sedan elda lite här och var på den för att få den där äkta brand känslan :P

Även om jag känner mig ganska klar med hur jag ska se ut är det inte lätt att se gammal ut. Skulle behöva en rynkkräm. Varför gör de aldrig reklam för det på TV för...
Det lutar mer och mer mot att jag kommer spraya mitt hår vitt/grått. Kände mig inte så sugen på det igår, men va fan... Nu är det ju den viktigaste skivan av alla så nu får jag göra mig till lite extra. Jag får helt enkel orka tvätta bort det hur trött jag än kommer va.

SENIL? DEMENT? ARTROS? PARKINSON? FOTSVAMP? LIGGSÅR? HEMTJÄNST? RYNKOR? BRÄNNSKADAD? NAGELTRÅNG? SENDRAG? TÄPPT I NÄSAN? VILSEN? HJÄLTE? MENTALSJUK? WATERBOY? PYROMAN? PARTYSUGEN?

Vad ville jag säga med det där egentligen... Hmmm... Jaja, snart brinner det på hemmet i alla fall ;)

Kommentarer
Postat av: ludde

fan vad det kommerbli fäääst



P.s Gratisbiljetter går att få.kontakta någon i NB3 DIRRRR!!!

2009-04-28 @ 09:54:59
Postat av: Tomas

Bääääst fäääst! :D

2009-04-28 @ 21:44:07
URL: http://lestomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0