Nattuggla

Nu är jag här och nattbloggar igen. Den här gången beror det inte på att jag har vait på någon skiva och får för mig att sätta på datorn när jag kommer hem. Nej, jag har varit hos Ludde som har haft en chillfest under kvällen och natten. Den gick mest ut på att sjunga singstar :P Jag måste säga att jag i alla fall ägde Dido's White Flag :P

Nu när jag kom hem kände jag mig inte så trött efter en promenad från bussen på ca 15-20 minuter. Bara för min pappa bor lite off och bussarna hit inte går hit när man vill ^^ Jag blev i alla fall sugen på att blogga lite och se till att jag fick skriva mitt 100 inlägg :) Kände även ett otroligt musik sug så nu tänkte jag söva min själv med hjälp av lite bra låtar :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0