Eat more candy, support your local dentist.

Nu ska jag berätta en hemlis :O

Som son till två föräldrar som sysslar med tänder på jobbet händer det ofta att jag får lära mig sån där hemlig inside fakta eller bara helt onödigt vetande om tänder. Det man skulle kunna tro är att jag har blivit piskad med tandborsten, fått använda tandkräm som schampo och badat i flourskölj under hela mitt liv. Men så är det faktiskt inte. För nu kommer den stora hemlisen/nyheten: Det finns ingen yrkesgrupp som äter så mycket godis som just dem inom tandbranchen!

Jag lovar det är sant, hela tiden får jag höra om hur de sitter och gottar sig i sötsaker på fikaraster och luncher. Och vet ni vad det värsta är? Jo att ibland tvingas de ta hem en massa godis från jobbet så de kan göda sina barn hemma. Precis vad min mamma har gjort nu, hon tvingar mig att äta en massa godis eftersom hon inte orkar äta upp det :O Det är ju nästan så jag tycker synd om mig själv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0