Design

Jag känner mig så grym på att få mina ideér på bloggdesign från mitt huvudet och in i dator. Tanken var, att det är vår och sommar snart, då måste jag ju ha en mer positiv och gladare bloggdesign än jag hade innan. Den skulle inte vara svart, vit och grå längre.

*Tomas tänker och börjar leka i photoshop*

Jaha det blev något som liknar en molnig natthimmel... Det var ju sommrigt och glatt :P
Undra vad det säger om mig egentligen, jag måste ju vara en otroligt deppig person^^

Nej nu ska jag gå och skära mig lite i handlederna. Ses sen!


Ne usch vad hemskt :P Jag lovar, att nästa gång jag designar bloggen ska det se ut som om det vore taget ur en serietidning :D


Bara för att jag ska minnas:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0