Crimetime

Jag känner att jag är bra på att planera mina skivbesök i tid. (ironi) Till förra skivan jag var på sprang jag omkring samma dag för att komma på något att ha på mig. Även fast jag hade känt till den skivan ett bra tag innan.

Idag impulsköpte jag en biljett till NU3:s skiva ikväll :P Jag var jättesugen att gå på en skiva och eftersom typ halva min klass skulle dit hängde jag på :) Nu har jag bara varit tvunget att komma på något att ha på mig som passar till temat Crime under eftermiddagen. Det håller jag fortfarande på att göra. Men jag kör nog på en klassisk inbrottstjuv look. Nu ska jag fortsätta att fixa outfiten. Jag kanske ska börja med "dagens outfit" här på bloggen! Haha nej inte en chans, kommer aldrig hända. När grisar flyger eller när jag klarar av att gå ner i spagat typ!

Bildkälla

Kommentarer
Postat av: josse

haha du såg ju ut precis så, fast mer poppig! Bra jobbat!

2009-04-18 @ 17:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0