100

100 inlägg! Jag måste säga att jag är ganska stolt över mig själv :) I mitt första inlägg minns jag att jag skrev att jag borde klara av minst ett inlägg per dag. Det är något jag har klarat av gott och väl! Så nu är det för sent för att sluta blogga, jag är nere i träsket och det är bara att fortsätta. Helt ärligt så tycker jag faktiskt om det. Det är skönt att få skriva mer eller mindre viktiga, knäppa, intressanta, roliga, tänkvärda och helt meningslösa inlägg :) Sen kanske jag inte har det största besöks statistiken men att några läser min blogg är mer än tillräckligt :)

Så nu är det bara att skriva grattis och önska mig lycka till i fortsättningen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0