En lagom 3:a

Det blir en liten 3:a. Jag skulle sakna känslan av att skriva meningslösa, ej grammatiskt korrekta och lite lagom torra inlägg annars. Bloggen kommer visserligen gå på halvfart en stund framöver, men det har den väl kanske alltid gjort egentligen. Så räkna inte med att bli översköljda med nya och smarta inlägg. Bloggen drivs inte av en raketfysiker. Men ger du mig 10 minuter så ska jag kanske kunna förklara pq-formeln för dig.
Nej den här bloggen drivs av en snål brevbärare som inne på sitt rum med sin gitarr inbildar sig att han har världens bästa sångröst. Det är den nivån vi ska hålla här.

Hur inleder vi ett nytt bloggår då?

Tandborste, 9 mm tandkräm, 24 cm tandtråd och 9h 14min sömn

Lagom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0