Sleep Sheep

Borde jag sova nu? Ja. Göra jag det? Nej. Vet inte varför jag är så pigg ikväll för, jag har faktiskt försökt att somna utan något vidare resultat. Jag vill ut och fota, vill ha mer bilder på bloggen. Men jag är så trött på att fota naturbilder, det blir bara samma tråkiga sak om och om igen. Skulle hellre gå ut och fota skitiga förortsbilder. Men för sista gången så säger jag att det ska bli mer bilder på bloggen. Mindre text och mer bilder, om det så betyder att jag kommer fota ett hål på en strumpa där stortån tittar fram. Ska börja med att leta fram min ganska nya kompaktkamera som jag tycks ha trollat bort redan. Den ska ligga här någonstans, tror jag... Systemkameran har jag i alla fall koll på var den gömmer sig.

 

Tänkte på en annan sak. När man inte kan sova räknar man ju får. Har det att göra med att Sleep rimmar på Sheep? För egentligen skulle man ju kunna räkna kängurur, vilket är mer logisk eftersom dom faktiskt är mycket bättre på att hoppa. Men Sleep rimmar ju inte med Cangaroo. Cangaroo rimmar ju bara med Winnie the Pooh, och Nalle Puh har ju verkligen inget med det här inlägget att göra. Eller jo han brukar ju i och för sig drömma mardrömmar om Heffaklumpar.

 

Jag kanske är lite trött nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0