Pip pip

Mamma har påskpyntat. Jag kan ju inte bli annat än stolt när jag får se konstverk som jag har skapat en gång i tiden. TOMAS står det mitt på bröstet så att ingen ska missa att det är jag som har skapat denna kyckling.

 

Något annat jag upptäckte idag var att påskmusten smakar jättesött. Jag som trodde påskmust och julmust var samma sak, och det är det väl också? Minns inte att julmust är så sött. Det var för sött, inte alls gott. Eller jo det var ju gott men inte sådär jättegott :/


Kommentarer
Postat av: Addicted to Julmust

Jag skulle vilja påstå att huruvida påskmust och julmust är samma sak beror på vilket fabrikat av must du avser. Uppskattningsvis 4 av 5 tillverkare använder samma recept till båda must-sorterna.

2010-04-01 @ 14:30:56
URL: http://addictedtojulmust.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0