Brum brum bil


Det börjar äntligen bli skönt att köra bil på jobbet. Slippa hoppa ur bilen eller öppna dörren för att nå fram till brevlådan. Nu är det nästan så att det bara är att glida fram till brevlådorna, så som det ska vara. Idag blev jag skickad till Eriksvik och det var riktigt skönt att glida omkring där. Slutade 14.30 också, det får väl anses som tidigt ^^ Det blev till och med träning efter jobbet, det var inte igår. Fast mitt gymkort hade gått ut, men jag fick träna ändå. Nu ska jag bara fundera på om det är värt att köpa ett nytt.

Det var det jag ville säga. BAM!

Kommentarer
Postat av: m

fin blogg!

2010-04-02 @ 17:50:19
URL: http://malinwahlne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0