Tre saker

Ett: Min header suger. Men jag har idétorka.

Två: Jag kom på att ni måste ju undra hur det gick för mig och mina funderingar på att köpa en ny mobil... Eller jag undrar i alla fall det. Så, hur gick det Tomas? Jo jag kom på att vad ska jag med en ny mobil till? Helt onödigt, jag avvaktar ett halvår sen får jag se vad som händer.

Tre: Varför får jag ingen lön in på kontot när alla andra får? Jag fick ju mitt lönespec idag så jag vet att jag ska få, men inga pengar hittar in på mitt konto. Pengar gått vilse?

Fyra: Idag åkte jag moppe utan ett visir på min hjälm. Det var som att köra med nålar som petade mig i ögonen hela tiden. Snö försvinn!

Det blev fyra saker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där med lönen hände mig en gång. kontakta din chef på en gång så ere hans/hennes uppgift att fixa det. personen kan ha råkat sätta in det på någonannans konto...

det e ganska konstigt spec när man tidigare faktiskt har fått lön... men som sagt säg till dem!

2010-01-28 @ 13:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0