Innan man vaknat

 

Jag har lärt mig att det gäller att vara försiktig när jag ska välja vilken musik jag ska ha i öronen när jag cyklar till jobbet strax innan klockan sju varje morgon. Det får inte vara för jobbigt att lyssna på. Det ska passa en sovande, eller vaknande värld. Jonathan Johanssons "Aldrig Ensam" gör det nästan mysigt att cykla till jobbet. Inte för att den räcker hela vägen fram, men det blir en bra början.

 

Måste berätta en sak som gör mig stolt innan jag lägger ner för ikväll. Jag har lyckats komma ner till endast EN snoozning varje morgon! Det är nästan bragdmedalj på den bedriften. Jag som annars brukar ha minst två stycken. Jag tror inte på att det går att vänja sig med att gå upp tidigt, men jag kanske har fått lite mer disciplin på mig själv däremot. Imorgon är det en ny morgon, ny dag och en ny vecka. Den lär bli lugnare än förra tack och lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0