With gasoline

 

Kom som sagt hem igårkväll, skönt med en hel veckas ledighet för nu vet jag inte när det blir nästa gång. Från imorgon börjar jag även jobba som fast anställd och inte som timmis längre. Provanställning visserligen, men jag får en fast månadslön och ett schema att följa. Det blir nog bra. Det känns faktiskt inte så farligt att börja igen, om jag har räknat rätt så borde det bli 13440:an som är mitt favorit område imorgon, skönt att börja med det.

 

Idag har jag varit en sväng till Forum, skulle byta in en bok som jag fick i julklapp som jag redan hade läst. Det var nästan folktomt där, inte som senaste gången jag var där när det fortfarande var julrush och jag höll på och få tuppjuck på allt folk.
Hemma kollade vi på Inglorious Bastards, visserligen andra gången jag ser den men det är riktigt bra. Tarantino kan verkligen det där med att ha bra filmmusik.

Klockan börjar visst bli mycket redan, det som jag verkligen inte gillar med mitt jobb är att börja klockan sju varje morgon. Ännu värre imorgon när jag inte har någon cykel och inget busskort. Jag måste typ gå hemifrån klockan 06.30... Om inte tidigare.

Godnatt, eller jag ska inte sova än, men jag borde.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Man blir inte skrämd av en häst! Men jajaj. Hoppas att du blir skrämd av mig nu istället iaf :DDD

2010-01-11 @ 00:20:45
URL: http://jennystefan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ehm ja vad skulle det annars vara? Och nej, inte the ring tjejen...

2010-01-11 @ 23:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0