Död snö



Kallt idag och kallare ska det bli. Men det är otroligt vackert, hela berget skiner och glittrar under solljuset. Och jag tänker hela tiden att det här ska jag fota. Men kan jag det? Nej... För min kompaktkamera är trasig och jag åker inte omkring med en systemkamera. Men jag ska försöka ta lite bilder någon dag i alla fall.

Vi åkte bara under förmiddagen idag, efter lunch bastade istallet jag, Jim, Calle och Erik och tog oss ett par dopp i snön. Det hela hamnade tydligen på film också, får kolla upp det senare. På tal om film så har vi också kollat på Död Snö. Den klassas som den bästa norska-nazi-zombie-splatter film som någonsin gjorts. Frågan är bara... Hur många norska-nazi-zombie-splatter filmer har det gjorts?

Nu är det snart middag och senare blir det lite kvällskidåkning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0