Gråskala

 

Ikväll har jag suttit och lekt en massa om svartvitt. (Okej, jag tittade faktiskt på melodifestivalen vilket var helt bortkastad tid). Men tiden som jag spenderat framför datorn har jag använt till att sitta och exprimentera med en massa olika metoder och bilder för att försöka få lite kläm på svartvita bilder. Här är några resultat från en sommarbild där jag ser så där jobbigt trevlig ut. Nummer två och tre blev bäst tycker jag, nummer två är lite "coolare" och den tredje är lite mer "mormor hänger upp den på väggen fin". Den översta blev lite matt och kontrastlös.


Nu ska jag dricka upp mitt te som jag nyss lyckades tappa halva min bulle i. Det flyter omkring en massa små brödbåtar i koppen just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0