Planerat impulsköp/impulsbak

Idag har jag halvt impulsköpt en ny kompaktkamera. Jag vaknade upp imorse och slogs av tanken att jag kanske skulle kolla upp någon bra kamera eftersom jag har tänkt på det länge. Väl i forum köpte jag ingen av dom kamerorna jag hade kollat upp innan men det blev nog bra ändå. Huvudsaken är att jag har en liten som är lite smidigare än systemkameran.

Jag håller också på att halvt impulsbaka semlor. Det här var typ andra gången i mitt liv som jag fick för mig att jag skulle baka något. Det går helt okej än så länge. Dom står och jäser just nu. Det finns en riskt att jag får sitta och äta endast grädde och mandelmassa. Men jag håller tummarna.

Om jag lyckas med allt ska jag ta en bild på min impulsbakade semla med min impulsköpta kamera.

Stay tuned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0