Klockan går fel i Vancouver


Jag vet inte riktigt om det är bra att jag faktiskt sitter här och funderar på om jag ska sätta klockan på 03.00 inatt, nu när det äntligen är fredagkväll och jag kan sova hur länge som helst imorgon. Det är bara det att det är OS-invignig inatt. Ja man kan säkert se ett sammandrag imorgon, eller en repris någon annan dag. Men det är ändå kul att se det live. Men jag vet inte...

Nu ska jag iväg med pappa och åka snowboard i Hammarbybacken, det kan bidra till att jag kommer somna jättetidigt ikväll och kanske är pigg redan vid 03.00. Jag har ju redan varit uppe sedan 06.00 så chansen att jag hamnar i en sömnkoma senare ikväll är stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0