Curtains


Dom som har känt mig i några år vet att jag har varit ett jättefan av Red Hot Chili Peppers. Någongång i början av gymnasiet tältade även jag och en vän utanför Globen (i december) bara för att komma så nära scenen som möjligt när RHCP var på Sverigebesök (vi var först i kön).
Nu är väl intresset för dom inte lika stort längre från min sida men det är ändå så att jag håller viss koll. Men nu kommer jag till saken som jag var tvunget att berätta om (eftersom alla bryr sig).

Idag hörde jag på radion att dom har skaffat en ny gitarrist! Vilket också verkar stämma efter lite närmare research. Det betyder alltså att min gitarrgud under så många år, John Frusciante och kanske den största anledningen till att jag tyckte så mycket om RHCP, har lämnat gruppen! Jag vet inte vad jag ska tycka eller känna. Nu efter säkert fyra år av uppehåll verkar det som en ny skiva är på gång men med en ny gitarrist, vilket alltid är kul och spännande. Men det känns faktiskt också som om dom skulle kunna lägga ner. Jag som till och med höll ett tal om själva John Frusciante i ettan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0